Gratis verzending
binnen Nederland
voor België vanaf € 20,00

Vandaag verzonden
bij bestellen vóór 19.00 uur

Let op: vanwege grote drukte en personeelstekort in het verzendcentrum ontvangt u uw bestelling mogelijk later dan u van ons gewend bent. Er wordt hard aan gewerkt om dit op te lossen. Onze excuses voor het ongemak.

Accreditatietoets 3 – webinar-serie ‘De levende erfenis van trauma transformeren’ met Janina Fisher

Toets module 1 – 20 september 2022
Toets module 2 – 27 september 2022
Toets module 3 – 6 oktober 2022
Toets module 4 – 13 oktober 2022

Wil je accreditatiepunten en/of certificaat als bewijs van deelname ontvangen? Daarvoor is registratie van aanwezigheid bij de workshop/het webinar nodig. Hiervoor kun je de accreditatietoets maken.

De toets wordt per module aangeboden, waarvoor je elke keer de dag na de betreffende module een link ontvangt. Alle toetsonderdelen dienen uiterlijk binnen twee weken na de laatste module gemaakt te zijn, dus uiterlijk 28 oktober 2022.

Wanneer je de toets met ten minste 70% positief resultaat maakt, registreren wij presentie bij de workshop/het webinar. Je ontvangt vervolgens je certificaat per e-mail binnen zes weken na afloop van de workshop/het webinar. Je hoeft je hier niet apart voor aan te melden. Indien van toepassing geven wij tevens binnen zes weken je presentie door aan je beroepsvereniging.

Klik hier voor een overzicht van beroepsverenigingen die de workshop/het webinar geaccrediteerd hebben en meer informatie over voorwaarden en procedure.

Voor vragen kun je contact met ons opnemen via:
congres@uitgeverijmens.nl
0599-745047

Na invullen van de toets, klik je op Toets verzenden. Vervolgens verschijnt er een bevestiging op je scherm dat je de toetsantwoorden hebt ingediend.

Toets module 3 – 6 oktober 2022

1. Adults with secure attachment are likely to: (required)
2. In adulthood, disorganized attachment with preoccupied features is associated with: (required)
3. Traumatized individuals become oriented to or preoccupied with the trauma, as evidenced by: (required)
4. The difficulties encountered by traumatized individuals in relationships generally stem from: (required)
5. Trauma-related hypervigilence and mistrust result from: (required)
6. Procedural learning is: (required)
7. An example of trauma-related procedural learning is: (required)
8. “Phobia of therapy and the therapist” refers to: (required)
9. In the therapy, disorganized attachment manifests in: (required)
10. In clients with disorganized attachment, increased contact with the therapist results in: (required)
11. “Right brain-to-right brain communication” describes a therapeutic style that: (required)
12. In working with clients with structurally dissociated parts, effective treatment hinges on: (required)